torsdag den 13. januar 2011

Praktik Dokumentation 13/01 2011

I dag har vi været på legeplads besøg.
Jeg havde selvfølgeligt mit mindste camera med i lommen, og jeg fik heldigvis brug for det.
Nogle af de små og lidt frosne børn stod henne hos mig og ventede lidt på, at skulle ind og spise. De fandt små ting der lå under isen, på den totalt glatte, knoldede og tilisede legeplads. Det var en hyggelig og sjov lille leg. En af drengene blev helt vildt glad for, at jeg tog billeder af de ting de fandt, og viste dem billederne på mit camera når jeg havde taget dem. Han gik straks igang med, at lede efter slikpapir og andre pangfarvede ting, der lå under isen.
Dejligt, når ens idéer stemmer overens med en 3årig´s idéer :-)

Se bloggen om turen her hobbitblog indlæg

Bloggen er ikke blevet offentliggjort for forældrene endnu, da jeg stadig mangler, at vise min vejleder, hvad det er for noget. Vi har ganske enkelt ikke haft tid til at gå fra og snakke praktik endnu. Kun i pauserne, men der er der også andre til stede, så der får vi ikke snakket. I morgen skal vi snakke læringsmål og linjefag, og så smider jeg sedler ud til forældrene om bloggen bagefter! (De er allerede udarbejdet og trykt).

Og tak FS fordi du allerede er fast læser på min hobbitblog :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar